9.9.06

Experiment sociològic

Coses que ens han impactat aquests darrers dies:

1. El Canal Internacional de TVE. Sempre que viatjas per l'estranger sintonitzes a l'hotel el Canal Internacional i sempre te'n duus un disgust perquè creus que la programació podria ser molt millor. Es podrien fer programes específics pels telespectadors europeus interessats en descobrir una Espanya plural, moderna i avançada. Enlloc d'això hi troben programes de successos, corrides de toros o reportatges de les festes patronals on els animals són els protagonistes involuntaris. Molt millorable.

2. L'entrevista amb Natasha Kampush. Sòbria, seriosa i professional va ser la realització de la conversa entre el periodista de la televisió pública austríaca i Natasha. Un decorat i una il·luminació que destacaven les paraules de la nina que va estar 8 anys segrestada. El presentador no es va permetre ni una broma, ni un somriure fora de lloc, va saber escoltar les respostes i ser respectuós amb el drama que va viure Natasha. Cap concessió als instintes més baixos.

i 3. Gran Hermano. El que va ser un programa innovador i revolucionari, el que va ser un format original de televisió ha esdevingut en un programa avorrit i estentís. Tele 5 programa la vuitena edició de Gran Hermano i d'això viuran els magazins de dematí, horabaixa i vespre que analitzaran amb lupa el comportament dels concursants que ja saben com han d'actuar per aconseguir ser els guanyadors. Encara queda algú que digui que GH és un "experiment sociològic"?

(També aquest blog regala banderes de Mallorca)

1 comentario:

Anónimo dijo...

diuen que han costat 600.000€ les banderetes...Tot plegat quina païssa!!!!! Jo dimitesc de mallorquina!